Tuesday, May 19, 2009

Visiting Australia Day 4

Hari ke 4 kat aus...kitaorang pegi Bondi Beach...lawa gle situ...sejuk pun sejuk...tangkap pic banyak n lepas tuh pegi kat cliff...lagi la lawa...malam tuh ada show opera plak pegi...show dia tajuk " When the rain stop falling" ..A word of advice ...jangan pegi play ni...kitaorang tengok skejap lepas tuh kuar..bukan kitaorang saja...orang putih ramai gak aa kuar cakap worst play ever...hahaha..aku pun tak leh terima gak...huhuhu..jom tengok picture hari ni lak...
lol...tak leh makan yerp...huhuh...tapi nama kedai macam menarik...hahaha


Teka Bendera ni untuk aku....Melambangkan Gay n Lesbian...
and they are welcome in the shop


Kings Cross....surf sendirik sebab apa tempat ni meanarik...hahaha


Mak aku berusaha nak pegi pantai...huhu

Kat pantai..lawa ooo

Charlie's angel??sesat lak aku jadi ultramen



Stylo...hoho

Map Bondi Beach


Lepak dlu minum kopi...sejuk ooo

Ombak lawa...my sis n her husband


Kakak aku pun posing la


Waa..ska pic ni


Susah oo tangkap pic ni...


The Whole Family
Ayah aku Control...hahah

View Bondi Beach


ada Rainbow....weee!!!!


No Croc Allowed..hahah

blur???






Selepas kebosanan..tangkap pic skit2..sejuk!!!

Korang Ingat baca surat khabar ke???ni menu dia la..unik tak???

No comments: