Tuesday, May 19, 2009

Visiting Australia Day 3

Time ni last day kat Melbourne....kitaorang pegi Eureka Tower a.k.a Skydeck.tingkat 88 lawa aa view dari atas...lepas tuh tangkap pic kat taman skit..lunch kat restoran lazzat...n then naik jet star pegi Sydney....Jet Star ni macam Air Asia kat Malaysia aa...sampai2 tangkap gambar pic skit kat apartment..lepas tuh makan pancakes...hoho....dekat dengan ferri a.k.a circular quay...so tangkap gambar bridge n opera house dari situ malam...sejuk wooo angin dia...

Milano service apartment dari pintu depan

Skydeck


Touch screen wooo...menarik...benda tuh gerak2

88th floor

woo..skodeng per???

ni art centre kot...hahahaha

lol

lawa view dari atas....

OOO..tak cuak pun....hahaha

Cermin ni buat pic aku blur aaa

Mak aku takut...n abang ipar aku buat2 berani...haha...bengkok besi dia genggam tuh....
Wah...jam besar...lawa2...tapi sayang rumput belum tumbuh full..huhu



Ipoh pun ada kat melbourne...hahaha


Restoran Lazzat..nasi dia boley tahan sedap....

ni nasi berlauk....sodap...


Ni adalah hook turn...tak pernah aaa dengar n sangat menakutkan...
nak tau detail kena tanya aku sendirik cmna hook turn ni.

Lol...tertangkap....hahaha

ni Jet Star..macam Air Asia....

Sampai kat Apartment kat sydney

Lagi besar dari Milano kat Melbourne...

Malam tuh terus pegi makan pancake

Ni yang paling sedap....hahaha

Kan aku cakap sedap...semua rebut....hahaha

Lol

Opera house malam2

Ape tah nama bridge ni tapi cantik...hahaha

No comments: