Monday, May 18, 2009

Visiting Australia Day 1

wah!!..best2...aku and family pegi austalia seminggu tengok kakak aku grad...memang banyak gle gambar tangkap....agak puas aaa...pic aku tak sebanyak family aku aaa...biasa aa tangkap gambar family lebey...so tolak ke Melbourne 9 May 2009 n lepas tuh 12 may bertolak ke sydney plak sebab kakak grad kat University of Sydney....so nak tunjuk pic kat melbourne dlu...hoho...

My sis masa baru sampai apartment

Di siang hari..sejuk...

ni view dari apartment

Milano service apartment

mom n dad

Flinders Streer Station


Kuda tuh besar ooo....kakak aku takut...haha

tak paham kenape.....

Gile lompat

Control...hahah

Abang ipar dengan skill breakdance....haha

Posing2....

The whole Family yang pegi...

Trem...pernah dengar hook turn tak??...hahha

dompet Besau...

Victoria Market...banyak barang murah

Macam2 ada


Beli coat leather

Teka tali pinggang kulit apa??...kulit buaya...hohoh


lol..tempat macam uptown tapi lagi best...

Tempat Beli buh

2 comments:

*♥* Little Snow *♥* said...

ad bawak blk swine flu xnih??
hahahha~

Amzar said...

hahaha...semua bising pasal swine flu....aku bawak segala jenis flu balik laa..hahaha