Friday, May 22, 2009

Mr T on the Loose.....

Ble satu tikus masuk rumah aku...Dia pegi beranak lak merata...tuh tensyen tuh....al kisah sebuat cite parent aku tido kat bilik tv..tetiba jerk mak aku sedar ada bunyi busing2 di berdekatan dengannya...tetiba mak sebut tikus...melompat semua orang lock tikus kat bilik TV...tapi sayang skali dia masuk bawah sofa..dah kopak, letak thinner , letak gam nak halau dia....tapi degil gak...kopak2 punya kopak last kali dapat gak...ada orang cakap aku ni kejam tapi cmna nak tangkap tikus tuh kalo lubang nak tangkap pun sempit...huhu


Habis sofa kena kopak



Satu bilik hancur.hahaha





Tikus yang kena pacak batang besi kat kepala..tengok darah tuh..hoho




Ni satu lagi tikus makan carpet rumah aku...hish








Dia bukan makan, lepas tuh buat sarang untuk anak tikus....tensyen jerk..
Sayang Mak dia tak tangkap lagik







Struggle nak nafas









2 comments:

Mohd Rumaizi said...

mejar kejam gle... hohoho... tp hukum wajib bunuh tu... sbb dia dh mgganggu ketenteraman kita... hahahahah...

Amzar said...

betul2....n benda tuh bawa penyakit...hahahaha....nampak gaya macam takde dah...hepi gak aaa....just to be sure nak beli trap yang gam tuh....hahahah