Friday, March 20, 2009

Presentation Projek Dynamic

Baru ni aku n group aku kena aa present projek dynamic. Projek ni kena buat antara "CATAPULT" @pun "TREBUCHET". So group aku decide nak buat catapult sebab tak cukup masa...sebennarnya buat trebuchet lagi best...hahaha....Untuk projek ni lecterur tengok nak based on distance and accuracy. Pendekkan cite group aku dapat full mark(bangga sket)...mana taknya..buat benda ni 5 hari sampai tak tido malam kot....penat ooo

Trebuchet Group lain ...memang smart



Group aku sedang present


Aku plak cakap pasal kos la n bla bla bla

tunjuk demo...tapi tak naik bola...tensyen

Testing balik kat luar

Ni lec tengok distance...skali je kot buat....mantap

Ni group Siot...ska gambar ni...

Ni cek for accuracy...skali gak buat...

My Team...Group Torres Mania...haha

3 comments:

adliariff said...

yg hujung sebelah kiri tu cm kenal je. belle kan?

belle said...

ye ar..aku la..oo nate mu.hahaha

Amzar said...

hahaha...boleh tak ingat member adli