Wednesday, March 18, 2009

Interclub Bowling Tournament Uniten 09

Interclub bowling tournament ni dianjurkan oleh MPP kat mines, 15/3/09 & start kul 11Pagi ....agak menarik ble kebanyakan kelab/persatuan join tournament ni...Bolot semua lane kat mines......aku mewakili Kelab Ping Pong...yang bestnya kitaorang main dapat no 3 tuh....terrer tak??..sebab aku bukan reti sangat main bowling ni. Yang menang 1st place dari Kelab Bowling & 2nd Place wakil dari MPP....


Bergambar dengan semua kelab/persatuan
Wakil Kelab Ping Pong..Eh asal Pres Kelab Bowling kat situ??..haha
Ni best Pic aa kot...smart2

Last Game aku dapat 140 mata..jarang aku dapat bnyk tuh..haha

Style masing2 baling Bola bowling...

Piala Pusingan

Siap dapat medal tuh yg bestnya...haha

Exco MPP..Alip..dia tak menang best player tau..haha

Team aku dapat no 3...yeay

Dah menang ape lagi..lompat aa...haha

Lepas lompat, makan..haha

Lompat lagi??...gle lompat diaorang ni...

No comments: