Tuesday, March 24, 2009

Memories @ MRSM Kota Putra

Ni kenangan-kenangan sewaktu berada di MRSM kota putra dulu....kurus tak aku??...ahhaha..insyaallah aku try kuruskan badan balik..tunggu dan lihat...haha...Lagipun Gambar kenangan masa kat skolah dulu kan tak banyak...ni serba sedikit gambar masa muda2 dulu....haha


Me an my friends..Pegang bola tuh ex-roomate aku(din)


Sape la tangkap gambar ni jauh sangat...haha


Ni bilik aku dulu..kemas tak??...hahahaha


Time ni gila hamper..Nak dekat semua tournament kelas kita bolos


Kenyang oo makan..hahaha

Budak lagi 3C dengan cikgu kitarorang??..tak ingat nama dah...hahaha


Girls 3C..semua stok control jerk...hahaha


Di cout tennis...best main basket n tennis malam2


Time takde cikgu time tuh diaorang kuat mengumpat...hahaha


dua yang depan memang rajin study...yang belakang tuh buat2 study...hahaha


Aku dengan team rugbi kopu..padahal tak main pun..hahaha

Ni masa Majlis Jamuan Pewira Cemerlang


Luar kelas 3c dengan miss erin

Juwe, Piqi n Jubir

8 comments:

Mohd Rumaizi said...

meja kurus gle2... hahahah...

Amzar said...

hahaha...tuh dulu..zaman muda2..haha..pesanan...gambar tidak diedit oleh aper2 photoshop software...haha...semua ori

suneo said...

kurusss....

no optical illusion n hallucination

adliariff said...

aku x percaya org itu adalah amzar. mungkin orang upahan amzar.

Amzar said...

hahahah....mana ada...kembar aku tuh...kalo aku ada aa kembar....hahahaha....

Unknown said...

itu cikgu namanya noran norhana..ngeh3x

munadhia said...

salam.batch 04/05 ke?

Unknown said...

huhu..
ak mrsm kopu gak.. batch 05/06
wah..kenal2.. tpi dah lupe name, cam muke ko jer...hehehhe..
ur my senior le kirenya..

pe2 hal, jom borak2 kat blog ak ni...

http://www.ar-rifke.com/
pm me bila dah mai k.. leh ak lyan senior sat..huhuhu