Sunday, February 15, 2009

FONESTA UPM

Satu lagi Program aku pegi...kat UPM ada FONESTA....tak tau ape maksud tuh...tapi program tuh buat kat sekitar kolej 14, tarikh 14 & 15 Feb....Program yang dia buat:

1) UPM Fonesta-MUSC Drag Challenge
2) Nashid @ Fourteen
3) Fiesta Idol
4) Sports Day
5) Karnival Rekreasi
6) Entrepreneurship festival
7) Festa Tradisional
8) Dan Banyak lagi(ape lagi??...nak tau gak..aku baca kat poster jerk)

Dalam banyak program aku pegi satu jerk yang UPM Fonesta-MUSC Drag Challenge..kebetulan aku ada kat sana jupe member aku epul a.k.a. Cipuding.... Preview skit....



Ni motor2 diaorang....comel jerk...

Sepu nak curi budak tuh punya...jaga budak tuh taiko ooo...haha
Epul sblh kanan dgn member dia

ni moto yang menang salah satu race

Diaorang ingat aku reporter n ingat masuk paper esok harinya...haha...



Close call...rapat ooo.....


Comel tak diaorang naik moto...rasa nak beli untuk anak sedara aku 1...hahaha

ramai sangat sampai panjat pokok ke??...

Race Start....cuak2....

Jauh ooo kena tinggal...haha


Hoho time race Willy...terperancat mamat sebelah...haha

No comments: