Tuesday, April 7, 2009

Formula ONE...

Venue: Sepang F1 circuit
Seat : Grand Stand
Date : 4/4/09
Time : 10.00am- 5.15pm
Objective: Enjoy!!
(macam report assignment la plak)..haha


Aku Pegi kat F1 sepang hari sabtu dengan raja...bali tak dapat join sebab tayar keta dia pancit kul 5 pagi tak salah aku..tuh la saper suh tengok fast & furious..keta merajuk...haha.....Actually tak pernah pegi F1..ni kira 1st time and agak menarik aaa..hari sabtu pun happening....bunyi kat sana agak memekak...sampai cakap dengan orang sebelah pun tak dengar......tiket parking kalo korang nak tau RM50 untuk 3 hari...tapi nyaris aku tak kena tipu polis...dia nak jual tiket RM100...bodonya la....

Situ barang semua mahal...air minarel Rm5..air tin pun Rm5...makanan mmg mahal nak mampus....tapi nasib baik grandstand ada makan free....haha....nasib gak aa ada member keje dalam sana....dah la panas n kering tekak.nak beli air pun tak sanggup...diaorang bnyk gak tolong bagi air kat kitaorang...thx aaa....ada ape2 enquire leh tanya aku.....skang nak tunjuk gambar...hoho>>>>>



Model F1 kat entrance..lawa2


Front view....autocad la plak...haaha


dari jauh posing tuh....


cun tak???


ni snow machine...kat entrance



Raja dengan 2 orang model....senyum pelik je raja



aku nak gak..hahaaha



Member aku caer(2 dari kanan) keje kat sana.


Model kat salah satu booth exhibition


Fahmi n Nuruz keje jual burger..1 set RM25...what the fun??


kul 11.00am kat grandstand


Besar oooo.....huhu.....


Practice tukar tayar kat pit...


View of racing platform


Model2 datang duk kat tempat masing...


Kesian gle duk tengah panas.....


Jeles aku tengok lens mamat ni
Sempat lagi posing tengah tunggu keta datang

Me...teruja nak tengok race



Pakai laptop nak main game??cek system la...mantap seyh


Ramai gle kat bawah..macam party lak...

Race 1st..GP2...ada keta sangkut..huhu...


Kalo tak pakai earplug comfirm pekak aa telinga msing2 sebab bising gle kot....

Turning point



jangan tertipu....tengah laju ni....

Ni meon n siot keje angkut barang kat F1

Skubi n bak Keje kat tower....

Tak tau saper ni tapi sedap aa music dia

dia posing...tangkap je la....haha

Model cat walk


Keta tuh skit lagi nak langgar model tuh..haha

Race F3...3 wakil malaysia

Yang kelakar tiga2 accident...ngarot tul

F1 Qualifying lak....

Antara tiga2 race...F1 paling sakit telinga aaa..haha

Siyes laju....

5 comments:

wan said...

nice pic
and nice girls too.hehehe.gurau meh..
pnah pergi gk dulu. tp serik dh. mmg mahal gler brg2 time tu. tu yg x nk pergi dh. nway enjin dia mmg membingitkn telinga.boleh rse smpai ke jantung kot.
eh, cmne setiap pic ko leh ltak frame ha??x reti r..

Amzar said...

hahah..stuju..setiap makanan RM25 1 set..mampus...terasa duk overseas lak...haha..tapi mujur aa ada member keje sana...leh dapat air free...panas gle kot.....frame stiap pic??...tah....mmg fix kot...aku tak ubah apa2 pun....

Khai said...

Apsal tak byk gambar panning and gadis litar close up (pinggang ke atas)? Aiseh..rugi wooo..

Amzar said...

panning tuh ape??..gadis litar??...tak banyak la harituh...kat entrance je bnyk....mungkin hari ahad kot ramai....

Hazwan Hashim said...

dude, nice coverage...
pada pandangan aku, kalau nk lagih 'meletup' gamba ko, carik port utk buat panning shots.. aku pergi jugak race day, duduk cover hill stand, c2.. not the best spot utk panning but bolehla sepam due aku tibai panning..huhu..
ni links facebook utk view gmbar..
http://www.facebook.com/album.php?aid=101415&id=636590907&l=0bac5736b8
ni plak link utk 'teaser' album
http://www.facebook.com/album.php?aid=101375&id=636590907&l=cfd507d2d3
hehe

aku x upload kat picaweb lagih.. peace~